vrijdag 16 augustus 2013

Prima Service De Haan Wielersport

Ik dácht dus last te hebben van een krakend pedaal in de Strada. En dat heb ik ook. Alleen was het pedaal niet het enige dat kraakt in de Strada.


 
Dat bleek toen vanmiddag de trapper van de trapas viel. De trapasbout bleek (waarschijnlijk al enige tijd) verdwenen.

Afijn; na hulp van Theo voorzichtig van Schiphol naar De Haan Wielersport in Ouderkerk gefiets. En daar ben ik prima geholpen met het materiaal en het lenen van de benodigde dikke inbussleutel. Prima Service!


Wat ook bleek, is dat ik een fietsenmaker van niks ben. Ik hab van de week nota bene twee keer m'n Strada op z'n kant gehad om te onderzoeken wat er nu zo kraakt. Had die trapper wel zien zitten met dat boutgat, maar ik dacht "oh, da's zeker een hollow-tec as". Maar daar had dus een asbout moeten zitten.

Afijn; op de weg terug kruiste een gele Quest ons pad (bij Hakelaarsbrug). Hij had een heel opvallende belettering... die ik mij niet meer kan herinneren. We fietsten nog een stukje parallel tot het viaduct van de A6.

Lekker informatief artikel zo ;-)

Later... meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten